THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Monday, 26 September 2011

wink wink wink

da lame da ta balik umah
rindu la jgk bilik aku , katil aku , mmbe2 :)
mak aku , ayah aku , kucing aku
bila la nk balik ??
tp bila pikir pikir lak
malas ler plak nk balik
tp aku rndu diorang sumee

yang penting
aku rindu kau nadea ! !
da bape hari tak tgk btang hdung dye
rndu nk cubit dye , nk bahan dye
dan sbagainyee puun :)

ehh , asyik rndu2 je ni
bila plak time nk study ??
final da nk dkat niee
study study la muhammad faizal suhaimi
asyik nk bermain je krja
k la , da tkde pape yg nk di blebey :)



chowsinchi !!!

Monday, 19 September 2011

happy 2nd month honey

slamat ulang tahun yg kedua utk aku dan nadea :)
thanks syg , dh dua bulan kita knal
b taknk bnda yg bukan2 berlaku in our rlation
aku sayang kau sangat sangat
sumpah aku nk berubah syg
kalau boley kau tlong ubahkan aku k
aku da taknak jadi mcm dulu
aku harap kau dpat terima aku seadanya
thanks again syg

aku sayang kau nadea <3 u

k la , tu je nk bgtw .
kpada sape2 yg bce ni , doakn kebhagian kmi k
ameeeen~



chowsinchi !!! 

Sunday, 18 September 2011

thanks sayang

thanks syg coz teman b time cuti hjung mnggu ni
klau syg balik bangsar 
taktaw la b nk buat ap hjung mnggu ni
dgn sume mmbe nye balik
untung la aku dpt kau nadea ! !
aku jnji aku tak akan hampa kn kau
kau mmg lain dari yg lain
bukan nk puji ke nk ape ke
mmg lain lain sngat aku pun blom tau lg ape kelainannye
k la , just nk bgtw itoo saje



chowsinchi !!!

Tuesday, 13 September 2011

pesanan mama

semalam aku msj dgn ma
dia sruh aku blajar rjin2 dkt KPTM ni
aku pun rase insaf kejap time bermesej tu
dia dan pa slalu pesan dkat ank2 sruh blajar rjin2
kak dan ngah da msuk U
aku dan bi(adk aku) insyaallah kot

smalam ma ad pesan sruh aku bg nsihat dkat bi
aku taknak la dia ikut prangai aku
aku nk dia berjaya bukan ikut prangai aku
aku syg family aku
ma bgtaw smalam , dia asyik kluar je
aku risaukan ma je sorang2 dduk dkt umh
mne taw kan tkut jd apa2 yg tak diingini (tawakal)
aku harap dia dgar la nsihat aku ni
dia tu susah sket klau nk dgar ckap kak dan ngah
tu la yg ma sruh aku nsihatkan dia
aku sayang dia . dia la satu2 nye adik yg aku ad


p/s : renung ke masa hadapan :)


chowsinchi !!!