THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Tuesday, 27 December 2011

mlm yg sdeh

mlm ni mmg mlm yg sdey buat aku
smlm aku da jnji dgn ma yg nk bwak dye pegi ikea lpas aku blik krja
then , smpai je aku kt umh . pa ckp ,
' dok soh g la , org ttup doh '
aku bls la . ' mne ttup lg pa . ni kl la '
pa pun buat tak lyan je . then kitorng pegi bndr sg.bloh je
bkan ade ape2 pun kt situ . tmpt aku pe amik brg runcit ad la
sumpah aku rase brsalah giler dkt ma
aku da jnji . tp tak tunaikan pulak
ma , ja mntak maaf . ja mmg nk bwk ma pegi . tp pa tu !
nnti klau ad masa , kita pegi yer . sory again ma :'(

tu pasal aku dgn ma . ni nk crita pasal aku dgn nadia plak
aku pun taktau la hntu mne yg dtg sampuk dlm bdn dye tu
smlm kitorang gado then siang td dh oke
pastoo , bru je td da gado balik . siap mntak putus lagi
ckapnye takde jodoh . weh , kau ingt kau tu sape nk tu ad jdoh ke tak
aku rase nk pegi bangsar n sepak je muka dye too
aku mmg tak suka klau org ckp mcm tu 
mcm tak ad o**k ( sory klau terasa )
syg , b sayang sayangg . asl syg buat b mcm ni ??
syg kan da jnji takkan tnggalkn b . knape jd mcm ni
jgn la buat b mcm ni sayang . syg tu tak sehat
pastoo bnda2 alah ni plak dtg melanda
nnti jd pape dkt syg kan susa plak . b sygkan sayangg
b harap syg tak akn tinggalkan b :'(


chowsinchi

0 comments: